måndag 5 maj 2008

Maskerad!!!!

Mina två äldsta vänner, och två andra vänner har alla fyra fyllt 25 så de hade stor maskerad på lördagskvällen, röda mattan hade rullats ut och vi hade en hejdundrande fest...massa god mat och trevligt folk. Alla hade lagt ner sig som sjutton och klätt ut sig riktigt bra...

Vi var batgirl och jack sparrow. Hyrde kostymer för hela 1500 spänn...ahhh men men ska det vara så ska det vara....efter många timmar på festen längtade vi hem och ville lukta på lilla angus,...så halv två drog vi oss tillbaka..Men festen fortsatte ända till kl fem hörde jag i efterhand!

Här kommer bilderna från festen!



Oskar som Jack Sparrow från pirates of the carrabien...


Jag som batgirl...


Vi....fina som sjutton...


Super mario, fergie, avril lavigne, rambo


Lisa som erykah badu, pocahontas och sofie som victoria silvstedt




Min Lisa som erykah badu...så bra!

bröderna fluff hihi...





sandy och danny från grease tillsammans med britney spears

och sean preston hänger runt halsen!








Amy Winehouse med britney Lenny kravitz, med sandy o elvis


min jack sparrow




zorros fru och batgirl...



shakira



ahhh det e fest...


kevin federline och jack...



amy winehouse...

3 kommentarer:

Emmeli sa...

Vi ska flytta till Kvarnberget. Känns helt underbart att få något eget! Ja, maskeraden såg jätte kul ut! Alla såg ut att laggt ner sig mycket (som du skrev) Så ska en maskerad va! Ska det va så ska det banne mig va!! hihi. Kram och hej.

erika sa...

Hej! Kommer du ihåg vart ni köpte peruken o hatten till jack sparrow. tänkte köpa till min pojkvän men har inte hittat. mvh/erika
erika.akerlund@hotmail.com

Alex sa...

Hej! vart köpte du peruken till jack sparrow?

lx.lyrics@gmail.com