tisdag 6 maj 2008

bvc, 6 månaders kontroll...

Angus är 6 månader och snart två veckor.

vikt:8602g
längd:67,5 cm

Han växer på med andra ord, men mest på bredden och inte så mycket på längden, oj han kanske blir en kort tjock dvärg....nej men angus nu skojade jag ordentligt...kanske blir lång smalis också...

Riktigt irreterad på busschaufförer som stänger dörrarna mitt i att man ska stiga på och knappt ens öppnar dörren ibland när man ska på...urs skärpning...

Sitter hela tiden och tänker på festen på lördag,så man inte glömmer något, lina ska baka ljuvliga tårtor, vi ska till ikea o handla, kaffe kom jag på igår att jag glömt skriva upp. Kläder till Angus, och till oss, bestick hemifrån, tårtfat ja gud vet allt.

Hoppas verkligen att vi får fint väder, det ser ut så om man vågar lita på aftonbladets rapporter,...

2 kommentarer:

familjen sa...

hoppas ni får en mysig namnfest för barnen!

rrika sa...

hej vännen! det ska bli toppenväder på lördag! håller tummarna för er. i måndags var vi iväg och vägde lilla Livia..ja , jämfört med de flesta är hon en liten tjej. på 7 månader + 1 dag var hon 63,5 cm och vägde 6900 g. så fiin min lilla tös. kul det var att se er på gatan. vi får göra det ordentligt en annan gång.