torsdag 8 maj 2008

hemtrevligt med diskmaskin...


finfin väggdekoration

kan inte hjälpa det, men jag älskar när diskmaskinen kör igång....hemtrevligt!

Igår när jag och Oskar käkade lunch ute isolen så satte sig ett par bakom oss, ett äldre par. detta var efter att Oskar hade gått så det var bara jag o angus pangus kvar. Vi ska precis gå och då säger gubben
-Åh får jag låna gaffeln
-ja visst säger jag då...

Sedan tar han gaffeln och doppar den delen som man äter med i sitt kaffe och rör runt sockret han precis hällt i.
Helt galet , han såg ju at Oskar hade ätit med den gaffeln, den låg ju på en matlortig tallrik för sjutton...

Paff gick jag därifrån.

Idag har vi promenerat ner till papas deli och fikat, angus sov heöa tiden och sen lade vi oss på gräset med massa andra barnvagnar runt ikring och angus fick leka lite....snart får vi gäster. Camilla o alex är på väg hit. Har handlat, städat och fixat....ska bara gå och köpa blommor till fönstret och tulpaner på bordet och tandkräm.

Äntligen har byggare rob vart här o fixat klart garderoben,....som vi väntat på över ett år nu....herregud vad skönt! massa hyllplan som väntar på att bli fyllda....

2 kommentarer:

Emmeli sa...

Vi bor nu på herrhagen och har gjort det de senaste 4 åren, sen vi flyttade hem från göteborg.

Emmeli sa...

Ja, snart får du jobba på nr 2! Hihi. Ja, det är såå fantasiskt!! Hur lycklig som helst. Du vet ju känslan =)