söndag 18 maj 2008

tidigt-morgon-mys...

Igår var Oskar borta hela dagan. Svensexa för Barken...Han kom hem tio i två i natt, lite tidigt tycker jag. Men har man grejat med alla dess aktiviteter sedan kl åtta på morgonen så är man väl rätt trött antar jag.

Så i morse kl halv sju gick jag och Angus upp. Lagade frukost och kaffe. Men nu efter två och en halv timme har Angus somnat igen. Så nu ligger båda mina grabbar i sovrummet och sover å fint. Har hittat en lägenhet i Solna som jag vill flytta till, hoppas att Oskar vaknar snart så jag kan få visa den för honom. Gamla Råsunda ligger den i, jag är lite småförälskad i det området....

En gammal kund till mej i Karlstad hittade mej på familjeliv sidan. Vi fick tydligen barn ganska så samtidigt. Hon ska gifta sig i augusti och ville promt att jag skulle göra henne fin, gud så skoj hoppas att jag kan. Ska kolla det! Hon är en underbar människa!

Snart ska vi iväg på brunchen, tror att rabarberpajen blev fantastisk, har inte provsmakat. Bara de vill vakna snart så...det kan ju dröja, man vet aldrig.

Kolla in denna sjuka människa, mina förutfattade meningar stämde verkligen, läser man hennes blogg så inser man att stackars Linda Rosing för att behöva vara Linda Rosing, hon är totalt sjuk i hela huvudet (ursäkta de starka orden, men)TRAGISK!!! www.hanky.se/LindaRosing
Däremot tycker jag att ni ska ta och kika in på Natascha Peyre´s blogg, hon e kul! http://www.peyre.blogspot.com

1 kommentar:

Anna sa...

LÄNGTAR TILLS TORSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss puss love love