lördag 17 maj 2008

Jobbat!


underbara barn, ja äter upp dej!!!!

I går jobbade jag hela dagen! Gick kanon, och det var skoj också!

Men......min kl fem kund hade avbokat. Slutade alltså fem istället för kl sex (det gjorde ju inte så mycket, på en fredag o allt). Men.....min kl fyra kund som ska komma och ta ut sitt löshår (som jag inte har satt i på henne) kommer inte...Gahggaaaaa, det finns inte att man bokar en tid kl fyra en fredag och struntar i att dyka upp. Så arg som jag blir ringer jag upp. Hon svarar. Men när jag berättar vad det gäller så lägger hon på. Sedan ringer jag henne tre hela gånger till och hon trycker på upptaget! Så dåligt!

Oskar den underbara skjutsade mej till jobbet(han hade även andra ärenden), och hämtade mej.
Fantastisk karl!. Sedan kom Mirren o Yorda, vi har massa hemlisar vi satt och smed på!!!
Det blev inte så jätte sent, men grymt trevligt, och tack!tack!tack! för underbara kladdkakan, ska sätta i mej en bit som blev kvar nu tror jag!

Inga kommentarer: