tisdag 27 maj 2008

helloooo

Helleoooo helloooo...

Fasen vad tiden rinner!!!!,
Idag klarade Angus av att ligga på rygg, jag håller mina händer på hans lår och så resar han upp sig själv till sittandes!....Nu står han inte bara på alla fyra ch vaggar han nästan hoppar, men kommer ändå inte iväg och kryper, kan tänka mej att det kommer vilken dag som hellst nu...

Tredje tanden har ju kommit, men fjärde kommer också nu, så han har haft det lite jobbigt lillkillen, grinperiod! men det börjar lätta..,

I söndags var vi och hälsade på hemma hos sara o Lee, på en snabb brunch, för vi skulle vidare ut till Farsta sedan. Angus gungade i gungorna utanför dem, Det var super skojigt, så nu måste vi definitivt sätta upp gungor ute på landet, och fixa en liten sandlåda.!

Jag blev uppvaktad med super god frukost på mors dag. Angus och Oskar var uppe och fixade. Till o med efterrätt.

I torsdags och fredags var jag o Angus själva och hälsade på i Karlstad. Jag jobbade lite så Angus fick hänga runt med moster o Tobias och mormor o morfar. de gjorde ett fantastiskt jobb, även om Angus var ledsen och kinkig för tänder mm....

Tågresan dit gick optimalt, det var så tidigt på morgonen så han somnade i famnen. Hem var lite värre, då satt vi nog inte ner många minuter...Stod mest i gångarna mellan vagnarna!!!

Inga kommentarer: