söndag 16 november 2008

Underbara svärföräldrar har jag...


Får ändra o skriva ett nytt inlägg. Både Angus farmor o farfar kom.
Farfar Peter ville såklart också träffa sitt gulliga barnbarn.
Först tänkte jag ta mej in till Fridhemsplan o handla lite. Men innan de kom slutade det att regna och jag skyndade ut med lilla sulkyn så att vi kunde få lite frisk luft.
Precis då kom farmor o farfar och vi tog en promenad, och då ville jag inget annat än att bara snacka med dem. Lite sällskapssjuk känner jag mej. Har ju vart ensam här med Angus två helger i rad nu. Klart att vi har träffat lite folk och syrran var ju på besök men ändå.
Det var jätte skönt att få prata av sig lite, de fick knappt en syl i vädret. Sedan kom vi hem hit och drack kaffe och tittade på fotboll.

Nu var det dax att sova lite för Angus och då var det paus i fotbollen så då begav de sig hemåt.
Tack söta snälla för att ni kom på fika, supergulligt.
Dessutom fick vi ett bidrag till ett par nya skor till Angus, ojojoj vad jag är tacksam.
Jag är lyckligt lottad som har så fina människor i mitt liv!

Inga kommentarer: