tisdag 11 november 2008

jooodå nu är den återfunnen, det var min kära mor som fann tv kontrollen när hon o min far var här över helgen.

Oskar var i Malmö för att träffa de övriga naprapatlabbarna....på en inspirationshelg och bollande utav ideér och framtidsutsikter. För att sedan denna helgen dra iväg till halmstad på Paul Chek utbildning...åhhh jag är så avundsjuk. Ska definitivt gå dem sedan. Men först ut på listan ligger kommunikologi modulerna och väntar på att få tränga in i skallen på mej och ta enorm plats. Härligt!!!!...

Hoppas att min syster kommer å allafall stannar tills på fredag eller lördag morgon, vi får se. Annars får jag o Angus mysa bara vi och hitta på massor utav skoj.

Ska se till att få det riktigt städat och allt tvättat innan helgen börjar så jag slipper greja med det. Bättre att försöka hinna med det så här på dagarna.

Det är så skoj tycker Angus att plocka i och plocka ur saker, i morse satt vi o lekte med hans sparbössa som smartisen lärt sig öppna. Hur duktig får man vara. Men det var mkt skoj att plocka ur mynten för att sedan försöka pricka i dem i bössan igen. Han lyckades galant!

Sitter nu o pysslar och producerar, längtar efter programmen Mirren ska ge mej till min mac så jag kan börja illustrera lite mera! Fantasin och kreativiteten är på topp!

Smygtittar även lite på roliga bloggar, hemnet och dricker älsklingstee´t. Fasen vad underbart man har det! såhär en tisdag, vad gör ni andra???

Inga kommentarer: