tisdag 18 november 2008

regnigt...

Jaaaa, eftersom att vi fortfarande inte har någon ordentlig vagn så har jag o Angus vart inne idag...

Det e för trist alltså. Idag frågade Madde mej om jag o Angus ville följa med till Högdalen bad......
ja vad kul. Det var bara det att Vi skulle vara där mellan tio och tolv. Hmmm Angus sover ju mellan halv elva o tolv....typiskt.
Så då bestämde jag o Oskar att vi drar dit på fredag eller lördag med lilla A. Ska bli superkul, de har tydligen gjort det jätte kul där för barn.

Helgen börjar nu fyllas, kul kul kul. Jag har ju vart ensam utan Oskar här i två helger så det ska bli jätte kul med middagar o kalas mm.

I morgon jobbar jag och då ska Angus få sista vaccin sprutan. Som ska ges vid ett års ålder men pga av sjukdom mm så har det inte blivit av ännu. Får se hur han mår efter den.

1 kommentar:

badanka sa...

vilken underbart söt kille ni har!!