fredag 14 november 2008

myskväll...

Nu har syster åkt hem igen till Karlstad!
Jag o Oskar har haft ett lååångt mysigt samtal. Älskar att prata i telefon länge med min älskade.

Så nu sitter jag här o tittar på Idol. Kevin är absoluta favoriten, han är dessutom lite lik min kompis Alex. Det är min bästis kille. Han e lika glad o go.!

Egentligen skulle jag ha vart i Karlstad nu, och i morgon skulle jag o mina tjejer haft tjejkväll. Men Angus är lite snuvig och vi har flängt så himlans mycket fram o tillbaka så att nej nej nej. Ingen dag de senaste veckorna har vart den andre lik. Så nu får det bli lite lugn o ro. Så slipper jag åka jobbigt långt tåg med en vild ettåring också phuu...

I morgon ska jag träffa Mattias söta tjej Helen, hon ska passa en treåring. Så vi tänkte hänga ihop lite. Söndag ska jag träffa Thea o Lina.

Inga kommentarer: