tisdag 11 november 2008

fest i helgen!

Åh vi hade så kul jag o mamma.

Schwarzkopf profrssional hade stooor fest på nalen som vi var inbjudna till. Mycket trevlig kväll. Vi hade underbart kul! O lilla Angus var hos morfar på hotell(jag bodde också över där)
De hade väl grabbkväll antar ja.

Sedan firade vi pappa lite på söndagen, det var ju fars dag! Jag var så glad att de var kvar tills söndag så vi hann med det! Min älskade pappa.

När Oskar kom hem på kvällen fick han senaste boken av Conn Iggulden. Andra boken i serien om Djinghis Kahn. Han blev överlycklig så att det nästan men bara nästan kom en tår. Jag vet om att han har lääängtat tills den där boken skulle komma ut.

Jag hinner aldrig dricka teét medans det är varmt, nu är det kallt, måste värmas på igen för tredje gången.....

1 kommentar:

mormor-morfar sa...

Sitter och jobbar för högtryck märker ingen kris här inte.Tack för senast vad myssigt det var handskarna är toppen.Pussa på grabben från Morfar ha dat gött.