lördag 15 november 2008

ARGGGGGGGG!!!!!!!

Jag är så fruktansvärt arg, förbannad och ledsen.
Vad har hänt med människan?

Idag blev våran bugaboo stulen. Den finns inte mera.....ingen vagn som pryder våran hall....

Tragiskt att vi är på kulturhuset för de har anordnat en dag för bara barn och någon tar vagnen.

En mamma, eller en pappa eller kanske någon annan tragisk människa som inte hade något bättre för sig än att sno någon annans vagn. Angus o jag fick åka taxi hem utan ytterkläder.

Vad ska de ha vagnen till, ska de låta deras unge få sitta i stöldgods, eller kanske sälja...fyskäms säger jag bara.....det går utför...

Hoppas inte att barnet som sitter i vagnen råkar illa ut, en skruv är nämligen lös. Som vi drar åt med jämna mellanrum. Det var nämligen något fel på alla 08 chassin. Vi skulle åka o byta den.
Det vet inte de om som har snott våran vagn.....

Det låg dessutom våra ytterkläder, angus nya vinterkängor mm i vagnen..

3 kommentarer:

familjen sa...

Fy fan va hemskt!! VIDRIGT! Stackars er! Ingen annan vagn som vart stulen? Hoppas ni anmäler!kram från oss

Malla sa...

jojjomensan, flera buggisar som vart stulna......

japp anmält....

Emmeli sa...

MEN vilka hemska människor/människa som gör så! Åh, jag förstår att du är arg. Vagnen är så personlig också och man har ju massa grejer i den =(
Kram från mig.