lördag 10 januari 2009

Teatergrillen är ingen jävla korvbar!!!!!

Måste berätta, en himla kul grej...

Förra helgen sitter vi under en middag med bland andra min kära mor och far. Från ingenstans kommer kommentaren
-Anders Timell vem fan e de?
Min mamma lyssnar ju på Adam o Gry varje morgon och tycker väl att Anders Timell är en lite konstig filur.

Jo men han är ju restaurangchef på Riche säger någon då....var av jag tillägger nej det är teatergrillen han är det på...
Va? säger min mamma då menar du att han äger en jävla korvbar......

Hon trodde att Teatergrillen var en liten grill på en teater med en korvgubbe som sålde korv.

Så igår fyller våran vän Lee 29 år så vi firar honom på hans jobb som är på teatergrillen. Såklart berättar vi för Anders om detta skojiga.....Direkt plockar han upp luren och ringer min mamma.....Aghhhh vart ska detta sluta tänkte jag!.

Så han ringer upp henne och babblar om hårinpackningar (hon är ju frisör) bratwurstar och hitan o ditan. det var så himla kul o min mamma höll på att köra av vägen sa hon. galet förvånad!

Hoppas inte du tog illa upp kära mamma!!!!!Du är för härlig

Allafall hade vi en underbart trevlig kväll med på tok för mycket vin. Började kvällen på bistro jarl med massa champange. Champangeglasen fortsatte vara fulla hela kvällen. Sedan gick vi över till teatergrillen, satte oss efter ett tag och åt underbar mat med massa vin till, på tok för mycket. Vi sjöng även högt och hjärtligt happy birth day to you för Lee!

Nu snart ska vi hämta Angus som är hos farmor o farfar...saknar massa!

Inga kommentarer: