onsdag 14 januari 2009

sköljmedel!

...igår tvättade jag sex maskiner med nytt sköljmedel...som ska lukta så fort man rör sig!
En tvättmaskin var sönder utav tre. Stora torkskåpet var söner och dessutom torktumlaren....Vad gör man då? Tvätten hann knappast bli torr, så vi fick hänga den överallt här i lägenheten.

Jag kan säga såhär...det luktade nytvättad tvätt som på ett tvätteri för sjutton...det rent utsagt stank sköljmedel.
Idag på dagis hade Angus på sig en sådan nytvättad tröja, han stank han också....
Kan verkligen inte använda det nå mer, jag känner ju inte Anguslukten...den som är så härlig...han luktar ju bara syntetiskt sommarsköljmedel...:(

2 kommentarer:

Emmeli sa...

haha! Ja då ska jag INTE köpa det sköljmedlet. Det ska ju bara dofta lite inte som en hel fabrik ;o)
Det låter som det händer mycket för Angus, som du skriver. Jag tycker Elina också blir oroligare när hon är i någon utvecklingsfas, man kan bli så trött då!...håll ut =)
Kram

Anna sa...

Mäh, det luktar ju sjukt gott!!!!!
Du är ju galen!!!
KYSS!