lördag 31 januari 2009

jobbardag!...

...igår var det hårda bud...

Jag klev upp kl fem och tog mina grejer, gick till tunnelbanan och landade på t-centralen.
Åkte tåg tre timmar, kom fram till Karlstad. Jobbade tio timmar. Skyndade till drott där syrran o Tobbe jobbar. Fick mej en snabb Afterwork med mamma o pappa och gott vin på en timme. Tobbe fixade en ceasar som jag tog med mej på tåget och åkte då tre timmar tåg igen. Var hemma kl halv elva. Nice. Då satt vi uppe o babblade massa jag och O, Angus sov naturligtvis. Längtade ihjäl mej efter honom. En fröjd:) att få vakna upp i morse ocg gosa med honom!.

Idag har vi en fantastisk dag, men solen lyser in genom fönstret, det stör mej...jag ser damm.

O är o jobbar några timmar inför föredragen, men han kommer snart då blir det parken och ikväll ska vi fira Dean som fyllt år!

Inga kommentarer: