lördag 10 januari 2009

Angus börjar på måndag!

Tro det eller ej, jag är så lycklig, vi är så lyckliga....

Igår hade Oskar en patient på jobbet, de letar också febrilt efter dagisplats. De bor på lilla essingen och fick i skarpnäck. Det går ju inte, så de ringde och ringde till alla privata de bara kunde få tag i, ungefär vad jag också ägnat mej åt sista veckorna.

Så får de från ingenstans reda på att jensen education har förskolor. En ny öppnad som drar igång nu i januari. Så de anmäler sig intresserade och får en dagisplats efter två veckor och har inskolning nu på måndag.

Jag gick in på hemsidan såklart och anmälde oss direkt. sedan rngde jag en kvart senare och frågade hur det såg ut med plats mm. Då säger tjejen, vill ni komma och börja inskolning redan på måndag?
JAAAAAA!!!!!! skriker jag då av lycka......
Så bara sådär så fick Angus en dagisplats. Är det inte fantastiskt. Så nu ska Vidar och Angus gå på samma dagis och skolas in samtidigt, det är ju för kul....

Så på måndag ska både jag och Oskar dit och sedan får vi se om vi kan dela upp inskolningen ta några dagar vardera!.

1 kommentar:

Emmeli sa...

Haha! Idag har Elina också börjat sin inskolning =) Spännande att se läsa om hur det går för Angus =)
Kram, kram.