onsdag 2 juli 2008

vaknade mitt i natten...




inatt vaknade Angus mitt i natten..händer nästan aldrig. Kan inte ens komma ihåg när det hände sist...Vaknade kl tre och ville ha nappen. Fick den och blev nöjd. Vaknade igen kl fyra och var arg, fick välling, och blev nöjd. Hoppas verkligen inte att jag satte trenden att det är vällingdax nu bara kl fyra varje natt.

Nej då, tror inte det är någon fara, var säkert bara en engångsföreteelse.
Har insett nu att man har verkligen sånt pådrag av hormoner i början när bebisen kommer och man ammar. Då är man ju i stort sett vaken lite när som. Annat nu när man är van att få sova som vanligt (8 timmar). Ögonen gick ju i kors i natt.
Nu sover Angus förmiddagsvila.
Sen är det tvätten som kallar och sedan 8 månaders kontroll på bvc.
Vi har inte vart på den ännu eftersom Stefan på bvc har haft semester.
Undrar hur stor han har blivit nu Angus. Ska bli kul att få veta.

Ikväll ska jag ut och dricka lite vin med lite tjejer. Får se vart vi hamnar, beror ju lite på vädret.
På torsdag, oj redan i morgon åker vi till Värmland på minisemester ut till landet.
Så då måste jag packa och greja också. Men underbara mormor har redan förberett med blöjor, mat och allt man kan tänka sig. Till o med en vagn och resesäng finns där ute på landet nu..

Inga kommentarer: