torsdag 31 juli 2008

Hemma...

Hemma igen och jag har hunnit fylla år!

Efter Öland drog vi förbi Karlstad och hälsade på mormor o morfar på landet!
Så himland varmt och skönt. Vi badade i "Mosarn" både kvällsdopp och på dagarna, åkte in till Mariebergsskogen och solade oss och åt picknick!

Angus ville bada i poolen hela dagarna hemma hos mormor o morfar, tog promenader och tittade på grisarna. Vi firade mej och då kom lite av min kära släkt ut. Jättetrevligt o massa fina presenter. Jag och Oskar åker till Rom 16:e okt!!!!

Ska bli så underbart, åker tillsammans med ett annat par. Fasen vad roligt vi ska ha, sitter och planerar lite. Angus lämnar vi hemma. Han tycker nog att det bara är en pina att sitta i en vagn hela dagarna. Jag tycker att det går grymt bra att resa med barn, men det beror lite på vilket resmål man ska till tycker jag! Eller vad man vill få ut utav resan! Inte sant?

Angus är helt förälskad i mormor o morfars hund Myra. Så fort Myra är i närheten sitter han och gapar mot henne. Det betyder att han vill pussas. Så otroligt söt.

Idag måste vi nog till bvc för att skaffa mera ad-droppar...helt slut!

Inga kommentarer: