onsdag 9 juli 2008

ann vill inte vara med på bild...
eller jooo....
fina Karin i nya hatten..
här är vi...så mysigt!
söta alex!
snyggingarna...


Mycket trevligt hade vi när jag träffade tjejerna på east....
Åt så himla god mat och drack jätte gott vin. Först träffades vi på spy bar Humlegården. Så skönt att sitta ute i solen och njuta av ett glas rosé. Små snackade lite och trängdes bland folk. Jag o Karin delad eförst på en liten puff med armstöd på sidorna som jag fick sitta på...Aj ajajaj min stackars rumpa utan muskler, gillade inte det...

Sedan gick två damer som satt vid vårt bord i soffan men som inte tillhörde vårat sällskap. Jag råkade då skrika.

-Åhhh ska ni gå....(med förtjusning)
-ehh ja, svarade de.
-Åhhh perfekt, sa jag då o slängde mej ner i soffan
-Tänk att man kan bli så glad över att någon går, svarade de mej då...fast med glimten i ögat...

Men jätte lustigt att ja sa så, nu när ja tänker efter!

Sefdan traskade vi vidare till East. Hade en underbar kväll!
Tack söta tjejer!!!

Inga kommentarer: