onsdag 2 juli 2008

bvc-åttamånaderskontroll

Åh gillar ju som sagt inte bvc så mycket.
De är alltid så stressade och ointresserade.
Idag är det öppen mottagning mellan 13:30-16. Min Stefan på bvc var inte där så jag fick en annan. När jag berättade att det var 8-månaders kontroll idag så sa han med en suck "jaaa vi får väl försöka göra det då lite snabbt idag"..
ok tänkte jag...det gick väldigt snabbt ingen vidare kontroll direkt...

Vikt:9385g
Längd:68.5 cm
Huvudmått:46

Så alla som säger att Angus är så stor har lite fel faktiskt. Han ligger under medel i längdkurvan och så ligger han på medel i vikten.

Jag tog en jätteskön promenad idag längs norrmälarstrand, sedan stannade vi till i både "kronis" och "rålis". Där gungade vi och lekte i sanden. Angus blev jätteledsen när vi skulle gå hem. Men så är det ibland. Nu njuter jag av eftermiddags espresson.

Snart ska jag träffa tjejerna på Gerdas. Slinker nog ner några flaskor rosé idag!
Träffade på Malin idag också. Gick förbi salongen och hon hade två minuter till mej. Hade något kul förslag också som hon inte kunde berätta då. Återkommer om vad det var! Vi ska höras ikväll. Hon är för härlig Malin.

Inga kommentarer: