tisdag 4 december 2007

vilken stor kille....

Angus är nu fem veckor och fyra dagar, helt otroligt. Vart har dagarna och veckorna sprungit iväg. Livet är underbart med lilla angus och oförskämt lätt flyter det på. I natt hade han dock en inte så skojig natt. Han ville ligga och snutta hela tiden, det fick han också. Men han hade svårt att komma till ro. Vi ville sova men Angus hade uppspärrade ögon in i det sista. Men till slut slocknade han och sov nästan hela natten....övertrött var ordet...

Lilla Angus har blivit stora Angus, redan strl 62....Vad sjutton ska jag göra med alla kläder i 50, 56....Saknar att han inte kan ha dem längre. Det var inte många gånger som sagt. Han har väl använt varje plagg max max max tre gånger. Vissa grejer bara en gång o.s.v.

Jajajajaja jag vet att alla ni har sagt att köp inte för mycket i början, de hinner knappt ha det...Hmm får väl ta och hålla med då. Men å andra sidan har det vart tur att vi haft så mycket kläder för jag vet inte hur många tvätttider jag har missat...Det är några stycken.
Det är inte alltid man prioriterar att gå ner till tvättstugan när lillen sover, ska man då väcka honom genom att krångla med babybjörn selen mm, och lämna honom i lägenheten skulle jag aldrig för mitt liv göra.
Sen har ANgus kräkts en del, en dag fick vi byta fyra st bodysar innan vi kom ut hihi. Men men ut och shoppa igen få, skadar ju inte en shoppinggalen kvinna som mej...

1 kommentar:

Anna sa...

Alltså dom där bilderna på Angus o Ogge var dom finaste jag har sett!!
Du borde verkligen skicka som nånstans!!!
Sinnes fina....
Ogge såg ut som Kjelle Berggqvist i skägg!Och det är menat som en komplimang, sjukt snyggt!!!
men åhhh vad jag saknar er!
mår inte bra utan er!
kan inte leva utan er...
Håller på att träna för dramaten!
Seriöst måste jag nog ta ledigt fast man har blivit så viktig här uppe, för det här går inte!!!
jag vill snosa o vagga min lilla systerson....och snacka skit med dig min bästaste syrra!!!!
Ska lägga mig o gråta en skvätt!!1
Älskar er alla 3 och alla hälsar hela tiden!
Nu senast var det caroline hyttring och lina johansson (lill-Lina du vet)...
Dom tyckte Angus var värlens finaste!!!!
Saknar er o tänker på er varje ledig minut i min hjärna, olediga också för den delen!!
Puss puss