fredag 7 december 2007

nu blir de åka...

Igår var det sista turen i våran bmw 116, vi köpte nämligen en ny bil...eller inte sprillans men...
Bytte den vi hade till en annan och lade pengar emellan.

En kalas fin svart bmw 320 touring, så snygg... och lite mer drag i schabraket.
Angus gillade också den nya bilen väldans mycket. Så nu är det slut på stök och bök där bak i bagaget, nu slinker vagnen in lätt som en plätt.
Bilder på våran nya "pryl" kommer snart.

Vi var på jul bord igår också jag och lillen. Tänkte lämna honom hemma, men urs vad jag skulle sakna honom då, det räcker ju med att man saknar stora karln där hemma så man dör, men att sakna båda dessa karlar skulle innebära en för mycket.
Dessutom var jag inte på världsbäst humör heller efter det som hände i onsdags.

Jooorå så vi varpå julbord i stadshuskällaren.
Fick i mej två sill bitar en knäckemacka utan skinka för den var slut när jag var där. TYPISKT!,
en köttbulle och några knäck.
Resten av tiden gick jag och gungade Angus i famnen, eller satt ute i foaljén och ammade hihi, så är det och det gjorde inte så mycket. Hann allafall umgås lite med mina jobbarkompisar.

1 kommentar:

mormor-morfar sa...

Du fick ju i Dig lite mat iallafall.Och träffa Dina jobbar kompisar,de va la kul...... kramisar mormor-morfar Myra förståss.