tisdag 15 januari 2008

våran älskling...

Idag var verkligen inte angus bästa dag....

Han skrek och blev tokig så fort man la ner honom, har inte sovit på hela dagen men ändå varit jätte trött. Tyckte verkligen synd om honom.

Han ville bli buren och vaggad eller att man skulle sjung för honom, bita på mina fingrar eller på sin bitring. Så ibland var han ändå ganska nöjd, men poff!.... sa det så gallskrek han så han skakade igen.

Lille skrutt då, pussandes vaggandas vyssandes o sjungades har jag vankat omkring. Nu har han slocknat och sover kanske hela natten, alla fall halva....

Nu har moster anna o tobbe farit neröver till kalmar men de kommer tillbaka redan på fredag igen innan de drar tillbaka till deras helvetiska arbetsplats uppe i vemdalen....
Seriöst vilket kaotiskt ställe, om man ska lita på vad de säger (o de gör man ju)....fattar inte hur människor beter sig mot varann där. Tur att de inte e jag som säsongar med massa galningar, hade spytt på det efter en vecka tror ja. Intriger e jag inte ett fan av.

Kikade på gynnings nya program, galet tokig kul tjej. Programmet handlade om barn, vissa i programmet hade ju riktigt vrickade värderingar o tankar kring det ämnet....

I morgon ska jag till bvc o hälsa på stefan, vi ska prata om rean till västindien o se om han har några invändningar, sen måste jag ta tag i det där med försäkring till angus o pass. Annars kan vi ju inte resa bort ju.!

tittar på lillen ust nu, sover så fridfullt, gullUngEn!

1 kommentar:

mormor-morfar sa...

Alla dagar är inte den andre lik, jag tycker Du är hely otrolig vilket btålamod Du har.Lyllos Dig!!!Jag längtar verkligen efter ER.Kan knappt bärga mig till nästa helg. Vi ska nog hem till jonte och Maria på kalas,Maria fyller år.Kul va!.Då får vi se det nya köket.KRAMISAR TILL ANGUS!!!!!!