måndag 28 januari 2008

uppdatering!

På onsdag ska angus vaccineras och jag tror det kommer gå så bra så bra. hoppas allafall för angus skull!

Sen ska vi på lunch hemma hos tora o siri!, så mysigt. Angus ska få träffa sina polare!
Snart väldigt snart åker vi till västindien o det ska bli så underbart. Vi är riktigt inställda på det nu och bara längtar ihjäl oss. Sådär såman int står ut nästan. Fast det gör vi ju, men ni fattar känslan. Vi ska äta massa god karibisk mat, massa frukt, dricka drinkar, sola o bada, och åka ut på äventyr. Mina päron ska med också, så om man mot förmodan skulle behöva barnvakt så fixar det sig.

I torsdags åkte vi till Karlstad. Min syster och hennes tobias har åkt hem från vemdalen o bor nu hos mamma o pappa tills de får flytta in i sin lägenhet. Så det var trångt men gick utmärkt. Vi fick dubbelsängen hehe, medans mamma o pappa fick flytta ut i soffan. Så gulliga de är.

På fredagen jobbade jag från 9.18, det gick prima och angus hälsade på mej en gång på jobbet.
Pappa o hann med o jobba med lite pappersjobb också när det fanns så många runt i kring som ville gosa med angus.
På lördagen gick vi en sväng på stan o mormor o morfar köpte kläder till sitt lilla barnbarn (tacktacktack!!!) och en babysitter att ha när lillen kommer på besök. Sedan firade vi min morbrors tjej maria, hon hade fyllt år. Snart kommer deras bebis, angus provlåg bebisens vagn...den verkade himla skön!

På kvällen var vi bortbjudna på middag hemma hos min gamla kompis Camilla o alex. Angus var med från början, men blev sedan hämtad av mormor o morfar. Han skrek som en illbatting när vi satte honom i bilstolen, o vi tyckte det var hoimla jobbigt både jag oc Oskar att lämna honom så. Fick bita oss i läppen. Efter 5 minuter ringde de o sa att han hade somnat. Jag ringde ändå 2 gånger under kvällen och kollade läget, han bara sov o sov. Till och med när vi kom hem 5 timmar senare. Så han var nog jätte trött, men kännde sig nog också trygg.

Vi åkte hem igen på söndag, och söndag kväll var det middag hemma hos sara o lee, mycket trevligt, men angus var nog trött o skrek o skrek. Så vi åkte hem ganska tidigt ändå.

Nu är det ny vecka och massa annat skoj! Ska bli spännande o se vad angus väger o hur lång han har blivit på onsdag... Storlek 62 funkar nog bara någon vecka till.

Inga kommentarer: