söndag 13 januari 2008

moster anna o tobbe är här hos oss o hälsar på....


Angus o tobias...

Så underbart söt...

Ahhh...lillkillen

varå rå....

tja tja....

Min syster, angus moster anna o hennes tobias är här på besök. De jobbar uppe i vemdalen o vi ses aldrig. Vill att de ska sluta säsonga o flytta till stockholm istället.

Men det är väldigt mysigt när de är här. Idag har vi käkat god mat o kollat på världens roligaste film-hundtricket....blir roligare för varje gång man ser den känns de som!

visst e lilla angus världens goaste, så söt alltså.

2 kommentarer:

mormor-morfar sa...

Va härligt att se Anna o Tobbe ihop med Angus.Han är ju helt förändrad sen vi var där, Angus är ju jätte stadig i huvudet. Men det slog mig när jag tittade på korten Han är gör lik morfarTS.Hos Mona finns ett kort på TS där de är jätte lika KUL VA? Ses snart KRAMISAR mormor puss puss Älskar ER allihop VAD JAG ÄR RIK, jag har ju ER!!!!!!!!!!!

familjen sa...

Å va söt han e lille Angus!Herregud va han har växt, svårt att se när man har en egen man tittar på hela tiden, men dom blir stora så fort...
Nuhoppas jag att vi kan träffas snart så Vendla & Angus kan träna på att leka!
På onsdag ska Vendla få fin vaccination ! *nervöst*
3 månader redan, vart tar tiden vägen!
Puss hjärtegrynen!