onsdag 23 januari 2008

jag har svenssontristessFOBI!!!!!!


Hjälp, jag lider, jag kom på det idag...

Jag lider inte av att hamna i svenssontristessträsket själv. Tro mej, kommer aldrig kunna ske. Jag är grymt långt från det, men det hjälper inte. Jag lider för alla andra som är där, i deras trista liv, och som går omkring o tror att så är livets gång..... Jag har en förmåga att alltid

Jag vill inte leva ett inrutat, ogalet, outvecklande, onytänkande, ohärligt, liv utan förväntningar och överraskningar. Det är för mej DÖDEN!!!! o jag vill inte höra något annat från någon. Hoppas jag inte ger er ångest (om nån känner sig utpekad)

Jag förkastar inte de som inte håller med mej. Jag tror säkert att det finns massa människor (uppenbarligen) som tycker annorlunda.
Som är nöjda med att dag ut och dag in veta vad som ska hända. Åhhh vad o spännande jag får ångest. Nervvrak kan ni ta mej för, det är inte vad jag är.

Vill bara försäkra mej o alla andra att livet ska levas!! Jag gör det med min underbara familj, med min älskade Oskar och Angus, mina vänner och alla jag känner.


Ni är för underbara alla som finns i mitt liv
Puss o kram till er!

Inga kommentarer: