tisdag 2 september 2008

harklharkl...host host

Oskar har vart sjuk i typ två veckor....o ja vet inte hur många gånger jag har sagt
-mehn oskar, va e de me dej...du e liksom inte som vanligt...
-neee ja e ju sjuk ju...

Ehhh ja just det...det är som att jag glömmer bort hur det är att vara sjuk, när jag inte är det själv...så Typiskt.
men nu är han på bättringsvägen och bara för det så vaknar jag upp i natt och känner den retliga krafsande känslan i halsen som smyger sig på...Känner den ända in i näsan. Uhhhh jag gillar inte den känslan, avskyr den....SJUK!!!! på väg att bli sjuk säger den mej.

Dricker vatten, har ont i huvudet, det är kallt i rummet, fuktigt nästan, men jag svettas...SJUK!!!!
urs o fy, hoppas inte det håller i sig mera än nåra dagar, eller kanske försvinner snart...kanske inte ens blir sjuk.

Angus sover upp o ner i sängen, eller ja fötteran åt fel håll...gullig

1 kommentar:

mormor-morfar sa...

Å vad ett år går fort. Jobbar två dagar till sedan kick off med firman i Halmstad.Sedan drar vi till Malmö får några dagars uppladning innan vi flyger till Italien på Söndag hälsa Oskar och pussa på Angus puss o kram Far.