tisdag 16 september 2008

bananas....


Angus älskar bananer...ibland slinker till o med två om dagen ner.....ja jag vet inte bra,...kanske hård i magen, men icke sa nicke...inga hårda magar här...inte ett dugg.

Gud vad jag tvättar och städar alltså...det tar aldrig slut. Men jag älskar nytvättade lakan och kläder...åhhh det luktar så gott ju....

Har idag inhandlat nya grejer, kuddar till soffan, ljusstakar, blommor, ljus...jätte fina....
cerisa, rostbruna och mörkblåa...konstig färgkombination, men det är så fint ihop.

Köpte även ett fat på granit som kostade 99 kr men som när jag kom till kassan kostade 29 kr...helt otroooligt, jag blev helt ställd och hörde inte vad kassörskan sa, när hon frågade mej om jag ville ha wellpapp runt....fick fråga igen och sa att nej tack det behöver jag inte....

Idag äntligen har jag köpt ett nytt dyyyyyrt minneskort til kameran för hela 749 spänn......Men då kan vi ju filma lite med kameran också....så kul ju.

Imorgon är det jobb för mej som gäller, ska se till att ladda kameran nu så att Oskar kan ta massa fina kort i morgon när Angus och Saga ska träffas. Lovar att lägga ut bildbevis på bloggen sedan.

Oskar spelar jättefin gitarr för mej, han är grym, måste öva mej ikapp nu, till jul blir det ju uppvisning för självaste gitarrkungen P.In de Betou. Angus farfar....Då gäller dt att man lärt sig en del kan jag säga....

Inga kommentarer: