tisdag 3 juni 2008

underbara terass...

trötter leker med sin rullleksak!


åhhh älskar att komma ut till våra vänner som har stoooor altan och härlig gräsmatta utanför. Avundsjuk så det skriker om det...

Vi gjorde Lina fin i håret, stog ute och slingade hennes hår, då blev grannen så intresserad och frågade om jag inte ville vara med och hjälpa till på en möhippa....Kul det ville jag jättegärna.

Vi drack kaffe och han prata om allt mellan himmel o jord, nja eller nästan allafall. Lite brarnprat och barnpylar, semester, husköp mm.
Angus lekte i sin molntröja ute på gräset och Thea sa till sin mamma Lina
-Jag älskar Angus...
Det tyckte jag var så gulligt sagt!
Nu ska jag lägga mej o läsa min braiga bok....och sova skönhetssömn. Imorgon ska vi nämligen picknicka med lite andra mammor o barn i Vasaparken. Sedan ska jag träffa Sara o lilla Indy och Elise på mocco...

2 kommentarer:

mormor-morfar sa...

Tjabba tycker bloggen ser cool ut men ändra stavningen på Angus.Krama dina goa pöjker.Puss puss Pappsen

Anna sa...

Hahahahah, de va precis det jag också skulle skriva!
Du får INTE kalla ditt barn för Anus....
Saknar er puss