söndag 8 juni 2008

fotografering o fotbolls-em

Idag ska vi till modelhouse för fotografering!
De ringde upp mej, jag vet att det är min kompis Lena som har skrivit upp mej där. Frågade om jag ville komma och bli sminkad och fotad, jag får även ta med mej 4 personer.

Det ska bli jättekul och jag hoppas de tar en del fina familjebilder på oss.

Igår började Fotbolls-EM. Gahaaa vad skojigt. På dagen hörde jag hur Oskar när han pratade med Mirren i telefon satsade 1000 spänn på att Tjeckien skulle vinna mot Schweiz.
Tusen spänn, det e fan en del det, blev lite arg på honom. Tänk om de inte skulle vinna då, då skulle vi förlora tusen spänn som man skulle kunna göra mycket skoj för.
Men de vann så det blev frid och fröjd. Så vinsten blev 2850 kr. inus 1000 som vi satsat. För nu var det ju vi och inte Oskar som satsat längre. För nu när vi vann vill man ju vara med o dela på pengarna. :) Nästa match var Portugal- Turkiet. Då sa jag till oskar. Satsa allt, (på portugal)alltså 2850. Vilket innebär att om vi förlorar då så förlorar vi även tusingen vi satsade. Men om vi vinner skulle vinstsumman bli 5000.
Vi vann även där. Så totalt kammade vi hem 4 lax....Yeahhhhhhhh. Ny klänning till mej!!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Gud va kul o bli fotad!!!
Värsta modellfamiljen blir ni då!!!
Fan va gött att vinna så mycket pengar...sjukt nice!!
Love you!!!
PUSSAR!!