måndag 16 juni 2008

gud så han skrattar

Åhhhh vilken underbar son jag har!
Idag har han mest skrattat hela dagen, suttit och myst i knäet och bara vart harmonisk och go...

Angus ville inte alls somna idag på förmiddagen. Jag la honom i hans säng som vi nuförtiden gör, tack och lov ingen mera timmesvaggning!
Men varje gång jag kom in i rummet stod han där upp i sängen och höll sig i spjälorna. Så fort han såg mej skrattade han högt och ljudligt.

Nu har vi ingen koll längre, Angus bara ålar och kryper iväg hela tiden. En dag hittade vi honom i hallen...och en dag var vi i sovrummet och gick ut i köket, efter en pyttestung kom han. Över trösklar och allt tar han sig! Åhhh så glad han är över att han numera kan ta sig dit han vill.

Igår när vi hade storhandlat och packade upp all mat, samtidigt som vi plockade ur diskmaskinen var Angus ett praktexempel på "den vilda bebin". Han drog till och med ut hela diskmaskins"lådan". Rev ut sopor och bankade med vispen på en kastrull.

I morse gav vi honom en klubba, eller ja en sked med en leverpastejsklick på...mmmmm mmmmm hörde vi från Angus, det var visst smaskens!:)

2 kommentarer:

mormor-morfar sa...

Oh vad jag längtar efter Angus och er vad kul att det händer så mycket nu.Puss puss Pappsen.

mormor-morfar sa...

Jag längtar också jätte mycket efter ANGUUUUUS!!!!!Han verkar ju hel mysig som alltid .Bara två veckor kvar,nedräkningen har börjat. Längtar efter ER alla tre! KRAMISAR MOMO