tisdag 5 februari 2008

tisdag, semmeldag!


Idag är det fettisdagen, förmodligen kommer en o annan semla att slinka ner idag!
Hittade äntligen sthlmstråden på familjeliv med alla sthlms fikande o (även andra aktiviteter) mammor!...Har träffat några av dem innan, men det ska bli kul att träffa några fler utav dem!

Oskar har varit på kurs hela helgen, lite trist att inte hinna ses så mycket men vi får se till att mysa ordentligt nu när kursen är slut på onsdag.

Jag måste verkligen komma iväg och sola lite, nu innan västindien. Tänkte göra det som en stående återkommande grej varje söndag. Promenad med bebbe o Oskar, jag får sola och sedan vandra vidare till våran brunch som brukar vara lite överallt.

Har fått ett presentkort på massage också av min man, ska ringa och kolla om man inte kan få gå på det på fredag! Vore grymt!
Nu sover angus men sedan ska vi ta en promenad och hälsa på min kompis sarah som jobbar på tures, liva upp stämningen där för henne på jobbet!
Får inte glömma att köpa semlor bara! VIKTIGT!

1 kommentar:

Unknown sa...

åh ska också se till att få i mig en semla ;) ses på fredag!! Kollade förresten lite på sthlms hemsida.. fast det kanske finns andra man kan gå till med, men den som var på kungsholmen hade bara öppet för adoptivföräldrar på fredagar.. men den i vasaparken skulle vi kunna gå till om du vill.. om du inte vet någon annan... kram