torsdag 28 februari 2008

Sån skön dag

Sov ingenting inatt nästan. Angus vill somna så himla tidigt på kvälarna. Redan vid halv sju, sju.

Vi försöker hålla honomvaken men han bara somnar, till o med i babygymmet.
Allafall så vaknade han redan kl ett inatt-hör o häpna och var pigg som n lärka.

Jag tänker inte så långt när jag halv sover, ammade men han blev inte nöjd. Inte förrän kl halv sex kommer jag på den briljanta iden att gå upp o värma ersättningen. Vill ju amma ju, men det räcker ju inte till..... När han slukade den vart han nöjd och somnade lagom tills vi skulle gå upp.

Masade mej upp ur sängen , och var på mitt sämsta humör, hade tvättid kl sju.
Packar iordning två proppfulla ikeakassar, ska ta med tvättmedlet, som ja inte hittar, för det är slut. Kul, nu står det tvätt i hela hallen, otvättad, och en ikeakasse som är tvättad och väntar på att få strykas.

Hämtade upp fyra megapaket blöjor från källaren som min mamma köpte till oss (när angus föddes), eller hon köpte väl sex paket libero 2-5 kg.
Haha våran bebis var så stor att de gick inte åt. Så nu ska min morbror köpa dem för de ska få bebis 15:e mars. Sedan fortsatte jag denna morgon med städning, och nu sitter jag här nyduschad, i et nystädat hem med en espresso i handen och en angus i famnen....njuter!!!!


ikväll bär det av till karlstad, ska jobba lite och så....


Pappa O leker heliiiiiikopter med en liten liten angus.....vad mycket hår han hade på den tiden....(angus alltså:))

Inga kommentarer: