måndag 11 februari 2008

shopping....





Idag har i shoppat till Angus, han växer så snabbt och har redan 68 i storlek. Första lindex affären fick vi gå ut från för Angus ville inte ligga i vagnen när den stod still. Fick bära omkring på honom där inne, vilket ledde till noll shopping.

Fick ta en promenad till nästa Lindex, och då hade lillen somnat. Hittade jätte fina byxor med stjärnor på, i blått och grönt (har redan bodysarna som hör till hemma)en brun fleece och lite annat. Det är verkligen trist att behöva rensa ut kläder han vuxit ur som man vill att han ska kunna använda lite till.

Var inne på gina tricot, hittade lite grann till mej själv men herre min gud vad mycket fula kläder de hade, fick verkligen leta fram guldkornen.

Vi käkade lunch med pappa O idag också. Alltid lika mysigt att träffa pappa mitt på dagen!

Vi längtar till resan nu så vi dör, måste köpa med myggnät. Fick höra idag att det tydligen finna en del mygg där, jaja inte värre an mina djurbitna prickiga ben jag gick runt med i thailand allafall. Vet inte ens vad det var för djur. Första kvällen satt vi kvar på restaurangen när den stängde, de visade oss vart vi skulle släcka sen när vi skulle gå. Sista beställningen beställde vi in en hel flaska vin, vilket de tyckte var väldigt lustigt...hihi. På morgonen när vi vaknade var mina ben röd prickiga och det kliade som bara den. De försvann inte på hela resan, men när man blev solbränd syntes de ju inte lika mycket allafall.

Inga kommentarer: