torsdag 22 november 2007

Lååångfika med Madde o oliver

Vi skulle träffas elva sa vi,kl tolv sågs vi....
Men man har vant sig vid det nu, ibland lyckas man. Men långt ifrån alltid.
Vi knallade till room med våra vagnar o underbara ungar som bara sov.

Man vill nästan ha allt inne på room,och i min fantasi hittade jag hundra tusen, som jag rätt o slätt shoppade upp.
detskulle verkligen gå väldigt fort att shoppa upp hundra tusen.
Efter att fantasin flödat ett tag kom jag på att det skulle behövas hundra tusen till.

Men man är ju mammaledig kom jag på sen, badar inte direkt i pengar...men va fasen har ju världens underbaraste son och man....;)

Det gick inte att fika på room, vi lyckades komma mitt i lunchen, så det fick bli gamla vanliga västermalmsgallerian. Där jag och Angus och barnvagnen hänger några gångr i veckan...åker hiss och rulltrappa upp och ner, upp och ner över de tre våningarna.

Fikade länge, länge, påtår på två svart kaffe kostade 20 spänn. sånt man reagerar på när man tjänar föräldrapeng. Fast i o för sig satt vi ju där i fyra timmar så det var de ju värt... Oliver...


...o Angus

1 kommentar:

familjen sa...

Myspys med långfika!
Ja det är ju svårt det där med tider. Man får anpassa sig till bebis.
Vi ses på lördag!
Puss & kram! / Angelica och Vendla