torsdag 29 november 2007

beskedlig liten bebis...

Idag fick jag jobba lite, det var ett tag sen man gjorde folieslingor. Men det gick kanon bra, och kul var det också.
Pappa Oskar var hemma på förmiddagen för att ta hand om Angus, men han sov sig igenom alla de tre och en halv timmarna som jag fixade kompis Sara fin i håret.
Sen vaknade han lagom till att Sara skulle sitta och låta färgen i håret värka.
Perfekt liten skrutt som är så beskedlig..hihi.
Sen har vi bara myst och vart ute och promenerat i regnrusk. Men det var skönt med frisk luft.

I morgon ska barnmorskan som tog hand om mej och Angus när han fortfarande låg i magen få träffa oss. Jag ska dit på efterkontroll. Hon är nog riktigt nyfiken på hur lillen ser ut kan ja tro, och det ska bli jätte kul att få visa upp honom också. Min underbara son!

I morgon är det dessutom min favoritdag FREDAG!....Det finns ingen bättre dag, näst bästaste är LÖRDAG, och det är ju i övermorgon....Då ska vi på glöggmingel. måste nog inhandla den där lilla tomte dräkten som Angus ska få ha på sig då, -eller är det för tidigt.
Äh det e ju dagen innan första advent ju.

2 kommentarer:

Anna sa...

Åhhhh va mysigt det är att läsa om er!!!!Vill ju ockås vara med!
Men jag undrar om ogge kanske kan passa angus några timmar nån mer dag så att du kan komma hit o fixa min lugg??
Jag klippte ju lugg innan jag åkte o den är sjukt låååååång nu!
Ser typ inget!
O vi hade en praktikant här som kallades för luggen för att hon hade en rak jätte lång lugg så ingen har kunnat se hennes ögon, men jag kände att jag inte riktigt kunde garva med eftersom jag ser likadan ut....
KNASIGT!!!
Men hur som helst är inte min favoritdag fredag o inte lördag heller för den delen...jobbar alltid långpanna då=INTE KUL!
Jag gillar mer måndagar, då brukar jag vara ledig eller så är det lite att göra!!!
haha, jag älskar mitt jobb det hör du väl....
Moooahahahahahahahahaaaaaa
Men jag ville bara säga att ni är dom finaste som finns o jag älskar er!!!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Deepthi sa...

Hej Malin!

Du har ju också en världssöt plutt!!
Tråkigt att ni bor så långt bort nu!
Kul att läsa om er, hoppas att allt är bra å så! Skriv tillbaka!
(carolineakerstedt@gmail.com)
Kram från Carro /fd Halvarson)


http://blogg.aftonbladet.se/19600/