söndag 5 oktober 2008

otur....

idag gick vi upp tidigt, åt frukost och njöt av söndagsmorgonen. Grått och kallt ute och regn som regnade ner. Slängde på oss träningskläderna och ut i regnet tog vi oss till planet fitness, kommer fram kl är tio och gymmet inte öppet....häpna förvånade och alldeles paffa inser vi att det öppnar kl elva.....Ok det tog en sekund för oss att bestämma att....det blir inget gymmande idag. Istället åkte vi hem, jag gick o solade, och nu blir det pannkakor.

Denna helgen har vart heeeelt underbar, middagar med bara jag, oskar och angus...vi har haft två hemmamyskvällar. Hur skönt som hellst att bara va.....

Fredagen kom jag hem till uppkorkat vin och jätte god mat som oskar fixat, och lördagen styrde vi båda två....Såg att kilen uppträdde med petter på Fredag hela veckan...undra vad de har för planer,...åt ihop kanske?

Såg fööresten Kilen idag på t-banan...jag vet lisa att du är lite kär i honom...fast just de inte nu längre....du har ju din Timbuktu look a like numera....

I söndags var vi på Arn bara jag och O, vi fixade barnvakt åt Angus. han fick vara hos M och Y som vi sedan åkte hem till och beställde mat från Texas Longhorn, grymt gott och mycket mat!
filmen var helt Ok....gillade den första också. Liiite lite långa bara. Men va fasen..
Vi var på grand biografen på Sveavägen, tyckte den var väldigt mysig och annorlunda. Hade Torkel Petterson framför mej med sin mamma och en annan kille, undra om han e gay...De, alltså Torkel och killen satt och snackade hela tiden högt och lite irreterande faktiskt. Jag var nära att slå till honom på flinten nästan. men hejdade mej. dessutom pratade han skånska av nån anledning, kanske övade sig för nästa roll, shit vad jag hinner fundera, fastän att jag såg Arn. Han rider snyggt Arn....

Inga kommentarer: