lördag 11 oktober 2008

40 års party!!!!

Idag fyller min underbara vän mallan 40 år...Det ska firas med stoooor fest! Angus är just nu på väg till Farmor o Farfar och ska få sova över där inatt. Eventuellt åker även vi ut dit och sover inatt....får se. inte bestämt hur vi ska göra än.

Först nu ska vi ut och käka och sen vidare till festen. Angus kommer ha så mysigt hos farmor o farfar. Det är garanterat!!!!! Lördagsmysigt!


Idag fick jag ett par nya stövlar av min kära mor (o far). Gud så snällt, blev överlycklig. Igår köpte Oskar en ny as bra dammsugare...

Den är dessutom väldigt snygg tycker jag.,,...

Nu pratade jag precis med Farmor Gunilla som sa att Angus var så glad. de var ute på promenad och han tittade sig nyfiket omkring. Skönt....Lillkillen stormtrivs betyder det där för mej.

Inga kommentarer: