tisdag 10 februari 2009

stressmorgon!...

...är inte vad jag föredrar...
I morse var jag så stressad att hinna till dagis i tid. Egentligen behöver jag ju inte stressa dit, för idag hade jag ingen tid att passa.

Men jag skulle göra mej oi ordning och Angus skulle släcka lampan i badrummet så att jga inte såg mej i spegeln, han skulle dra fram äckliga toalettborsten, och sedan wcanka-medlet, sedan släcka igen och gräva i sophinken, och wc ankan igen....o ja han höll på så där...till slut blev jag irreterad och min stress växte och det blev kaos.

Satte mej ner med honom på golvet i knät och sjöng och kramades och struntade i dumma tiden....

Till slut kom vi iväg till dagis men jag har dåligt samvete än för den där dumma morgonen. Urs det känndes hemskt att lämna honom på dagis idag, jag har vart nedstämd hela dagen för detta....:(

Inga kommentarer: