fredag 6 februari 2009

när ska det gå över...

... jag längtar ihjäl mej efter min älskade son om dagarna...och längtar efter min älskade man också....jobbigt!

Men Angus...det är så ovant att vara ifrån honom....saknar så in i bomben..

Angus hade feber i onsdags kväll, ögonlocken hängde och han var helt slö. Febern var inte så hög dock, men efter en alvedon somnade han och sov hela natten, på torsdagsmorgonen var han kanon pigg, men jag var ju ledig så han fick vara hemma från dagis en dag. Det tycker de på dagis är bra....och jag var överlycklig över att få tillbringa hela torsdagen tillsammans med Angus. Vi var hemma och Angus kom springandes med en bok hela tiden och sa Lä Lä Lä...vilket betyder att jag ska läsa. Så satt vi där i soffan under filtn och läste massa böcker.
Men idag tog vi en morgonpromenad i snöregnet till dagis. Han var ledsen när jag gick såklart, men det går snabbt över. Sen ska jag hämta honom vid tre så ska vi möta mormor o morfar på tågstationen, de kommer vid halv fyra. Sen går vi upp en sväng och visar Oskars fina nya klinik. Sen bär det av till Spånga. Mormor o morfar ska vara så snälla o vara barnvakter på lördag, då ska vi på stor skojig fest. Nicklas och Pernilla fyller båda två 30 år och sedan har de köpt hus också!....Kan inte bli tråkigt!

Tack gulliga mamma o pappa för att ni kommer och tar hand om lilla A...

Inga kommentarer: