fredag 13 februari 2009

Angus Angus!

Angus har börjat gå fram till barn på dagis, lägga handen på deras axel och böja sig fram och titta dem i ögonen....typ...hej du där...

Sedan hittade han Vidars napp och tänkte aha...Vidars napp och så gick han fram till Vidar och gav den till honom och skulle kramas..men då blev Vidar lite rädd och sprang där ifrån..men Angus han sprang efter och försökte kramas mera....

Sedan idag så mötte jag Oskar o Angus vid Kristineberg de kom från dagis. Vi handlade lite och gick sedan hem och eftermiddags myste. Då fick Angus smoothie som han så fint satt i sin fåtölj och drack ur sugrör. Efter det sa jag kom Angus och mys med mej o Pappa i soffan. Då sa han neee och skakade på huvudet, i stället sprang han bort till lådan i köket där bland annat nappar finns. Han öppnade tog en napp i munnen och en i varje hand. Sedan kom han tillbaka och ville mysa i soffan med oss. Såklart med Nallen Linus under armen.

Mot kvällen tog oskar en löptur, kom tillbaka och då tog jag mej en också. Underbart skönt....utan träning blir jag en grubblare som blir stressad och rastlös som få. Nu ska vi peppa varann och komma ut minst två gånger i veckan. Jag som ska springa vårruset med jobbet o allt. Gäller att ligga i.

Nu hänger vi i soffan O har fått rygg och fot massage, vi dricker vin har tittat på PÅ spåret och nu tittar vi på Rambo...orkar inte se...as äcklig ju!

Inga kommentarer: