måndag 2 mars 2009

vilat o tillfrisknat!

Jag älskar att åka till landet! I värmland. Mitt i skogen, tyst lugnt och otroligt vackert. Älskar det lika mycket sommartid som Vintertid. Denna gången var vi ute hela släkten nästan på underbara tomten och åkte pulka, det brann i lyktorna, massa vit fin snö och hundarna som sprang som blådårar runt runt. Så fint och härligt.

Sedan väntade Morfars egna prinsesstårta som han hade bakat och vi firade kära morbror som hade fyllt år.

Angus älskar också att vara där ute och han var uppe tidigt tidigt och stökade med mormor i köket medans jag som har vart sjuk fick vila ut på morgonarna. Så nu är jag kraftfull och energisk igen.

Ikväll drar jag o Oskar på John Legend, äter en matbit o dricker bers innan. Söta M och Y kommer och passar Angus. Så snälla de är.

Hoppas John e grym ikväll!

1 kommentar:

Anna sa...

Gud va kul för er!!!
Visste inte att ni gillade han!
Där ser man...
Hoppas ni har en grym kväll!
Sj jobbar man, livet är orättvist!
PUSS