söndag 29 mars 2009

söndag! pigg som en gröööön ärta!

Gick upp jäkla tidigt och lekte med A. Åt frukost och väckte Oskar som är så sliten och grå idag!....Nu ligger han och sover middag med lillen och ja hoppas han piggar på sig! haha...

Själv har jag vart ute o sprungit och det var så skönt, käkat lunch, grejat med papper och väntar nu på att vi ska åka och hämta tapet prover!!!!ihhhh va kul! ch sedan ut till spånga för tvättning, fika och middag senare.
Ni vet ju att jag älskar att det händer grejer hela tiden, sådana här dagar då är jag i mitt esse.!

u har jag gett upp här hemma, det går inte att hålla ordning längre, Det samlas flyttkartonger i varenda hörn nu, jag lidet lite av stökigheten, medn vet att det e lika bra att sätta fart nu för om tre veckor ska vi vara ute ur lägenheten!

Igår fick jag två tröjor av min kära!...Jätte fina! Blev så glad!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej syrran!!
Saknar dig och ditt bloggande!!
Börja igen nu!!!
PUSS

Unknown sa...

Är så less på en grööööön ärta! dags att börja blogg nu igen!