söndag 29 mars 2009

min lilla fina...

...jag har vart i Karlstad o jobbat fredag lördag. Åkte tidigt tidigt på fedagsmorgonen innan varken Angus eller Oskar vaknat. Tog tuben till t-centralen och satte mej på tåget med min lilla picknick och kaffe!... Läste bok och kom fram med min lilla vårjacka och mina stövlar till ett snökaotiskt Karlstad. Älskade rara mamma hämtade mej såklart på stationen..Körde mej till jobbet där. Jobbade o jobbade och saknade mina killar. Oskar skulle också jobba och dagis var stängt så farmor o farfar fick njuta utav Angus en hel fredag....

De hade lekt med lego bland annat och jag fick höra att A hittat en liten tio cm lång motorcykel som han höll i, satte ner på golvet, tog et stort kliv över och tänkte sätta sig på den. Underbart!.

Efter jobbet var jag hembjuden på middag till mormor o morfar. Tre rätters, fantastiskt gott och sen Lets dance finalen på det. Hon var ju gryyyyym laila, men kul att stor Magnus vann!
Pratade med Oskar o han berättade att Angus hade suttit i baksätet och ropat på mej.

Dagen därpå jobbade jag också och efter jobbet tog jag en after work med mamma pappa och mormor på syrran och obias jobb. Drott hotell i Karlstad. Mycket trevligt!
Sen satte jag mej på tåget med ett glas rose´ i magen och lutade mej tillbaka och läste bok. Slumrade till lite och sen var jag hemma. Blev hämtad av oskar och här hemma väntades middag med Mirren O Yorda. Härlig helg väl?.

Inga kommentarer: