måndag 18 augusti 2008

Vänner...

Till alla mina nära och Kära....


Jag är så lycklig över alla underbara människor som finns i mitt liv och som jag älskar!
Även om jag inte träffar er alla lika ofta som en del utav er så betyder ni allihopa massor för mej!

Alla ni finns inte så nära mej men jag tänker på er desto mer.

Tanken slog mej här om dagen när min syster skrev på sin blogg om en kompis till henne som hon bestämde träff med på göteborgs tågstation.

Bara några minuter sågs de, och de där två satt verkligen ihop under en period. De var oskiljaktiga. Samma skämt, samma citat, höll ihop i ur och skur. Det räckte med att de tittade på varann så brast de ut i skratt.

Visst är sådan vänskap underbar.

Men det är inte säkert att man är sådär ihoplimmade resten av livet för det. Saker och ting händer, saker och ting sker, helt plötsligt är man någon annan stans, på en annan plats. Det som var då, finns inte mer, kommer adrig tillbaka, i allafall inte på det sättet.

Visst är det lite sorgligt, allt förändras. Ingenting är för evigt.
Så ta vara på det som är nu...(ok nu ger ja mej, blir för sentimental nu...)

Inga kommentarer: