måndag 4 augusti 2008

blev sugna på skärgår´n

...idag, så vi åkte ut till blidö! Hälsade på alla systrarna Ribenfors.
Mycket trevligt och Angus var i paradiset med massa kompisar runt i kring!

Glömde hämta kameran idag igen...och dessutom gick våran pressokaffe bryggare sönder idag. Oskar hade i åtta skopor kaffe i den i stället för sju som är max vad den pallar. Så när vi skulle trycka ner pressen så gick den i sönder...blä. Fast jag får dricka espresso och det är ju mycket godare ändå!

Mycket jobb nu för mej. Men det är bara kul. Ska fixa en tjej i morgon med nytt löshår till henne och slingor och sedan tisdag ska svärmor få en omgång. Nästa måndag kör jag igen och fredagen efter det....

Oskar spelar match idag, den började inte förrän halv nio, han kommer komma jätte sent. Så vad gör man nu när Angus har sovit sedan åtta, jag har kollat mailen, bloggat, surfat runt, kollat in lyxfällan...jo då ska jag kolla lite andra roliga bloggar sedan ska jag lägga mej o läsa. Regnet bara öser ner. Urmysigt!

Lilli o Angus igår...leker på golvet

1 kommentar:

G IdB sa...

Visst har jag anledning att vara en stolt mormor och farmor! Så fina små barn...Som vanligt ser kille på tjej och tjej är linslus, eller? Kram Fm